21 Kasım 2012 Çarşamba

GÖKKUŞAĞI


Bu sabah işe giderken sabah saat 6.30'da gökkuşağı gördüm, uğuruna çok inanırım,güzel şeylerin habercisidir ve bu sabah O'nun için çıktı İstanbul'da....

Çocukken elimde büyümüştü ama yıllardır görmediğim, çocukluğumun en güzel karelerinde hep var olan o güzel oğlan şimdi 25 yaşında ve bugün Cerrahpaşa'da beyin ameliyatı geçirdi. Dile kolay tam 17 senedir görmemişim,bıraktığımda 7 yaşındaydı..Gittiğimde halen ameliyattaydı, 17 senedir görmediğim annesiyle annanesiyle uzun uzun sarıldık,sanki ne kadar sıkı sarılırsak  o kocaman enerjimizi O'na gönderecektik, zaman zaman ağlaştık ve 17 senenin açığını  o kısa sürede oracıkta  kapattık...


Bugün anne olduktan sonra ilk defa  bir anne bir baba için dua etmekten ve doktorlara güvenmekten başka hiçbirşeyin elden gelmeyeceği çaresiz anlardan bir tanesine şahit oldum. Doğumdan sonra duygularını kontrol etmeyi henüz öğrenememiş bir anne olarak bolca yaş geldi gözümden.

Şükür ki  O şimdi çok iyi, çok başarılı geçmiş ameliyatı...Biraz daha iyileşsin gidip yanına 'hey ben geldim, hatırlamasan da   az bakmadım sana, az gezdirmedim seni yazlıkta diyeceğim.'Hatırımda kalan yaramazlıklarını bir de benden dinlesin bakalım....


Özge'nin Notu : Hayatın sınavları bunlar ve aslında üzerine beylik laflar etmeye gerek de yok. Yatmadan önce üzerine biraz düşünelim bir de dualarımıza O'nu ekleyelim lütfen....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder