18 Şubat 2012 Cumartesi

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİM

Aksel'i uyuttuktan sonra internette dolaşmayı, değişik ürünler bulmayı, bunları incelemeyi çok seviyorum. Beğendiklerimi bir klasörde toplayıp,zaman zaman sizlerle paylaşmak çok keyifli.

İşte bunlardan bazılar;

                              Herşey kız bebekler için;şu tatlılığs bakın...
                              Doğum günü elbisesi için çok ideal değil mi?Bayıldım...
                             Çocukluğumun hayal dünyası ve ağaç ev...Hep bir ağaç evim olsun istenmiştim...
                          Ipadde sürekli angry birds oynayan biri olarak bu oyuncaklar benim için....
                           Ve küçük prens....Kerşke bulabilsem de alsam. Bulan bana alırsa parası neyse vereceğim...Çok istiyorum çok...

Kokoş annelikte son nokta...Ben asla kullanmam ama Nur Yerlitaş style,kullananı da takdir eder,bir an için de özenirim bile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder