18 Şubat 2012 Cumartesi

ÇALIŞAN ANNENİN SAĞ KOLU ;SÜT SAĞMA MAKİNASI

Günümüz annelerinin can kurtarıcısı süt sağma makineleri sayesinde sütlerimizi depo ederek bebekten biraz olsun uzak kalıp normal yaşama karışabiliyor ya da iş hayatına dönceksek de en azından bebeklerimizi anne sütünden mahrum bırakmamış oluyoruz.

Ben doğum yaptıktan hemen sonra aldım süt sağma makinasını. Aksel emerken sürekli uyuyakaldığı için sütümü artırmak için kullandım ilk başlarda.  Aksel 40 günlükken gittiğimiz yazlığımızda sütleri sağarak zaman zaman anneme bıraktım Aksel'i. Ne yalan söyliyim biraz nefes almak, bebekten ayrı kalmak hiç de fena gelmemişti. İşe başladığımda ise artık süt sağma makinası ile dolaşan bir anne oluvermiştim.

Ben Ameda marka süt sağma makinası kullanmıştım. Biliyorum bu konuda anneler çok kararsız kalıyorlar. Philips Avent mi alsak,Ameda mı alsak Medela mı alsak ? Ben Ameda'dan çok memnun kaldım. Hızlı sağan bir makinaydı. Aynı anda iki gögüsü de sağabiliyorsunuz, gerçi bunun ne kadar kullanıldığı tartışılır,ben pek kullanmadım bu özelliği mesela. Bunun dışında ufak olduğu için bavuluma atıp yurtdışlarına bile götürdüm makinamı...



Biraz özgür olmak istiyorsanız, hele çalışıyorsanız, bebeğinizi sütünüzden mahrum bırakmamak adına  bir süt sağma makinası şart sevgili anneler.Satın almak istemiyorsanız Ameda'yı ya da başka markaları  hastanelerden kiralayabiliyorsunuz.

Sütünüz bol olsun....

Hoşçakalın,

Özge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder