18 Şubat 2012 Cumartesi

BİR PİŞMANLIK ÖYKÜSÜ

Ben oğlumu 7,5 ay emzirdim. 6 ayı gayet düzenli, son 1,5 ayı ise nescafe niyetine idi. Aksel'in  artık emmek istemediği son zamanlarda süt sağmaktan bendebiyice bıktığım için  sütüm bitti.

Geçen haftalarda starbucksta bir anneyle karşılaştım.Oğlu da Aksel kadardı, ayak üstü sohbet ettik.Annenin 2.bebeği imiş, hal böyle olunca çok daha bilinçli,dersini ilk bebekte almış  bir anne idi şüphesiz. Konu emzirmeden açıldı ve o anne bana  artık emziremediğini, sütünün bittiğini,  zaten işe başladığını ifade etti ve gayet rahat bir tavırla sorun değil dolapta 132 paket süt var dedi.  O an donup kalmışım. 132 paket süt mü depoladınız diyebildim...

İşte o an o bilinçli annenin yerine geçmek istedim. Neden olmasındı ki; doğumdan 15 gün sonra başlansa süt depolanmaya,üşenmeden her gün bir poşet konulsa,bu rakamı tutturmak çocuk oyuncağı idi.

Anne devam etti, hergün düzenli bir biberon süt veriyoruz yatarken, şifa niyetine diye....

Sonra anneyle vedalaştık...

Adını bile bilmediğim o anneden sonra çok pişman oldum,özellikle de bebeğim dün gece diş sancısı çekerken,ona anne sütü veremediğim için...Sütler bol bolken yeterince üzerine düşüp sütleri depolamadığım ve bebeğimi devam sütüne terkettiğim için...

Benimkisi bir pişmanlık hikayesi güzel anneler... Lütfen benim düştüğüm hataya düşmeyin,sütünüz bolsa biriktirin ama böyle bol bol, poşet poşet olsun. Bu sütler bebeğinize ilaç gibi gelecek özellikle diş çıkartırken, grip olduğunda....


Özge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder